Pár napja futottam bele egy olyan hibába, hogy ha egy új Apple Watchot akartam párosítani a telefonomhoz, akkor az Apple ID bejelentkezésekor az „ismeretlen hiba” hibaüzenetet kaptam, és nem sikerült bejelentkezni. A hibát egyébként két telefonon is sikerült reprodukálni egy használt és egy teljesen új Watch esetében is.
A hiba valószínűleg csak akkor keletkezik, ha biztonsági mentésből próbáljuk meg visszaállítani a korábbi Apple Watchunk beállításait.
Megoldás
Erre a problémára két megoldás van, bár csak az egyiket próbáltam.
Az első megoldás az az, hogy nem biztonsági mentésből állítjuk vissza az órát, hanem új óraként állítjuk be. Ez az amit nem próbáltam, hiszen úgy elveszik minden beállítás, és lehet, hogy az egészségügyi adatok is.
A második megoldás lépései, amik nekem beválltak:
- Telefon újraindítása
- Apple Watch újraindítasa
- Amikor újraindult az óra, jönnie kell egy értesítésnek az órára, hogy állítsuk be az Apple ID-t
- Kattintsunk rá erre az értesítésre az órán
- Ekkor megkezdődik az Apple ID beállításának folyamata: kérni fogja az Apple ID jelszót, amit az órán nyilván nem lehet beírni, de lesz egy olyan opció, hogy a telefon billentyűzetén keresztül beírhatjuk az órára
- Sikeresen beírt jelszó után már működnie kell az Apple ID-nak az órán is 🙂
Remélem tudtam segíteni! 🙂